ÇANKIRI/ORTA AÇIK CEZA İNFAZ KURUMUNDA GÖREVLENDİRİLECEK- YETİŞKİNLER İÇİN 1.KADEME OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ VE TEMEL EĞİTİM PROGRAMI- USTA ÖĞRETİCİ İLANI
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı kapsamında Çankırı Orta Açık Ceza İnfaz kurumunun yazılı talebine istinaden açılması planlanan Yetişkinler için 1.kademe okuma yazma öğretimi ve temel Eğitim Programı kursunda öğretici ihtiyacı resmi görevi bulunanlar, kadrolu öğretmenlerle karşılanamadığı takdirde ders ücreti karşılığı usta öğretici görevlendirilerek karşılanacaktır. Yapılan müracaatlar Ek-2 ye göre yapılacak değerlendirmeye göre sıraya konulacak ve bu sıralama bir yıl geçerli olacaktır. Görevlendirmeler ihtiyaç halinde belirlenen sıralamaya göre yapılacaktır. Görev almak isteyenler 14-28 Mart 2025 tarihleri arasında E-Devlet sistemi "e-Yaygın sistemi Başvurular/ Usta Öğretici Başvuru ekranından online olarak yapılacaktır.
BAŞVURUDA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Başvurular " e YAYGIN Sistemi/Başvurular/Usta Öğretici Başvuruları" ekranı üzerinden yapılacaktır.
2- Başvuruların "ONAY İŞLEMİ" ise kurumun yetkilileri tarafından yapılacaktır.
3- Başvuruların onaylanması için istenilen evrak, belge ve bilgilerin eksiksiz bir şekilde "e YAYGIN" sistemine yüklenilmesi gerekmektedir.
4- Eğitmenler, "e YAYGIN" sistemine T.C. kimlik numaraları ve -e DEVLET şifreleri ile giriş yapabileceklerdir.
5- E- YAYGIN sistemine belgelerinin tamamını yüklemeyen, eksik, hatalı veya bilişim programları ile açılamayan belgeleri yükleyen Usta Öğretici başvuruları değerlendirilmeye alınmayıp reddedilecektir.
6- Kurumumuza Usta Öğreticilik başvurusunda bulunan Usta Öğreticiler; başvuru durumlarını 03 Nisan itibari ile "E YAYGIN" sistemi üzerinden kontrol edebilirler.
7- Halk Eğitimi Merkezlerinde, eğitim kurumlarında eğitimci olarak çalışılan süreler hizmet döküm çizelgesinde yer alan bilgilere göre "İş Deneyimi Bilgileri" bölümüne E-Devlet üzerinden alınan kare kod ve barkotlu SKG prim döküm cetveli yüklenmesi zorunludur. Yüklenen belgelerden, ekran görüntüleri veya kare kodu olmayan belgeler kabul edilmeyecektir.
8- Başvurularınızda diploma veya 4.seviye belgenize göre kurs açma yeterliliğinizin olduğu kursları tercih etmeniz önem arz etmektedir. Kurs açma yeterliliğine sahip olmayan kurs başvuruların tamamı reddedilecektir.
9- Kurs açma işlemlerinde MEB Personeli, Kamu Personeli ve Emekli olanlar da başvurularında aynı işlemleri yapacaklardır.
10- E-Yaygın sisteminden yapılan başvurularda son tarih 28 Mart tarihine kadardır. Bu tarihten sonra yapılacak başvurular veya yanlış yapılmış başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
11-E-yaygın üzerinden yapılan başvurular ön başvuru niteliğindedir. Görev verildiğinde kurumumuza getirilmesi gereken evraklarda eksiklik veya yanlış bilgi halinde başvuru geçersiz sayılacaktır.
12- Usta öğretici görevlendirmeleri ile ilgili, usta öğretici değerlendirme formu "Ek2" de oluşan puanlara göre İl Milli Eğitim Müdür yardımcısı / Şube Müdürü başkanlığında kurulacak komisyon tarafından puan üstünlüğüne göre yapılacaktır. Onaylananların taslak sıra listesi en geç 05 nisan 2025 günü https://ortasehitgokhantopalhalkegitim.meb.k12.tr/tema/index.php internet adresi üzerinden yayınlanacaktır.
13- Başvurular; Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünün ilgili yönerge ve genelgeleri doğrultusunda değerlendirilerek, sıralama yapılacaktır. Bu sıralama dikkate alınarak kurslarımız 10-20 nisan 2025 tarihinden itibaren başlayacaktır. Görevlendirmeler kurumumuza yapılan kursa katılma başvurularına, ihtiyaca göre planlanacaktır. Sırası gelen usta öğretici resmi kurum telefonundan veya kurum idarecilerinin telefonundan Halk Eğitimi Merkezi idarecileri tarafından aranacak olumlu yanıt veren usta öğretici kuruma davet edilerek gerekli evrakları elden sunması istenecektir. Telefonda olumsuz yanıt veren usta öğreticiler Halk Eğitimi Merkezi idaresi tarafından "olumsuz yanıtı" tutanak altına alınıp sıra hakkını kaybedeceklerdir. Telefonlarına yanıt vermeyen usta öğreticiler de tutanak altına alınıp sıra hakkını kaybedeceklerdir.
14- Sistem daha önce görev yapmış olanların eğiticiliğini iptal ettiği için; Daha önce görev yapmış olan öğretmen, kamu görevlisi ve usta öğreticilerimizde başvurularını yenilemeleri gerekmektedir.
15- Oryantasyon eğitimi belgesi olmayanlar başvuru yapamaycaklardır.
16- Evrak yüklemelerinde PDF dosyası tercih edilmesi tavsiye olunur.
17- Başvurularda hizmet yılı olarak-SGK da geçen gün hesabında MEB'de ve Özel Rehabilitasyonlarda geçen süre 360 gün, 1 puan olarak hesaplanacaktır.
18- Başvurularda belgesi kabul edilip hiçbir kursu için onay alamayan başvurular listelerde yer alamayacaktır.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
(Görev verildikten sonra istenecektir.)
1-Başvuru Formu ( Kurumumuzdan alınacaktır)
2-Kimlik Fotokopisi
3-Öğrenim Belgesi Fotokopisi (En Son Mezun Olunan Okulun diploma fotokopisi(Aslını da getiriniz) )
4-Antrenörlük ( Vizeleri alınmış) / Usta Öğreticilik Belgesi / Yeterlilik Belgesi / Sertifikalar)
5-Usta Öğretici Oryantasyon Belgesi( Eğitim Fakültesi Mezunu Ve Formasyon Eğitimi Alanlardan İstenilmemektedir.)
6-SGK Hizmet Dökümü/(4-A/BARKODLU / E-Devlet sisteminden alınması zorunlu.)
7-Erkek çalışanlar için askerlikle ilişkisinin olmadığına dair belge
8-Adli Sicil Kaydı-(Yakın Tarihli-E-Devlet sisteminden alınmış.)
9- İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Sertifikası (Varsa)
10- Sağlık Raporu (Herhangi bir sağlık kurumundan alınabilir)
11- Aile Bildirim Formu (Kurumdan alınacaktır)
12- Emekliler İçin ( Emekli olduğunu gösterir belge )
13- MEB-Örgün Eğitim Kurumları ile Diğer Resmi Kurumlarda görev yapan kamu görevlilerinin getireceği evraklar:
15- Başvurularda istenilen evrakları telli mavi dosya içerisinde sırasına göre dizerek, alındı belgesi karşılığında teslim edilecektir.
16- Evrak teslimi kurs görevi verildiğinde yapılacaktır.
NOT: Başvuru şartlarını taşımadığı halde gerçeğe aykırı belge düzenleyerek ve aykırı beyanda bulunarak başvuruda bulunanlar ile gerçeği gizleyerek başvuruda bulunanların başvuruları geçersiz sayılacaktır.
Adres:
CEM SULTAN MAH. ŞEHİT AHMET YALÇINKAYA CAD. NO 10 ORTA / ÇANKIRI
Telefon
(0376) 615 10 14